Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
sama rana na nodze tj po przeszczepie i rana na posladku po

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona G│ˇwna » Imprezy harcerskie Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
sama rana na nodze tj po przeszczepie i rana na posladku po
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post sama rana na nodze tj po przeszczepie i rana na posladku po
ja naprawde nie rozumiem dlaczego jedni w miesiac potrafia stracic 20kg (moja znajoma po urodzeniu dziecka dokladnie tyle stracila), a inni sie glodza, katuja, i NIC!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ostatnio dosta┼éam mam nadziej─Ö bardzo dobr─ů rade od osoby naszego pokroju. Wojew├│dzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Ile bierze Soza┼äski za wizyt─Ö normalnie i z t─ů promocj─ů dla studentek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy┼Ť mia┼é salon na Stawowej, potem na M┼éy┼äskiej-ale to by┼éo par─Ö lat temu...by┼éam ich klientk─ů-i by┼éam bardzo zadowolona...potem wyjecha┼é─ům z Katowic, a teraz wr├│ci┼éam-i ch─Ötenie bym wr├│ci┼éa do mojego ulubionego salonu wi─Öc je┼Ťli kto┼Ť co┼Ť wie-to przy┼é─ůczam si─Ö do pro┼Ťby poprzedniczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci, kt├│rzy byli w to zamieszani ( bo nie by┼éa to jedna osoba ) w dalszym ci─ůgu sobie pracuj─ů i wydaj─ů innym polecenia.

W tym tygodniu maj─ů by─ç podobno upa┼éy, ale ile w tym prawdy? [link widoczny dla zalogowanych] Ja wybra┼éam Pana Brom─Ö.
Ja jestem na po┼Ťrednim etapie. To jak blacha na 20 osob to jak my planujemy na 200 osob to tylko 20 blach? MOJA MAMA 42/43 I OBIE MUSIMY SI─ś MOCNO NAPOCI─ć ┼╗EBY CO┼Ü KUPI─ć. ja wola┼éabym taki wolny czas sp─Ödzi─ç gdzies na basenie lub w si┼éowni a nie na kanapie Dzien dobry... [link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkie informacje b─Öd─ů mi pomocne. Nie zawsze musi by─ç owulacja w danym cyklu, wi─Öc nie sugerowa┼éabym si─Ö b├│lem, cz─Östo tak mia┼éam, a jak sz┼éam na usg to nawet dominuj─ůcego p─Öcherzyka nie mia┼éam. Mam 23 lata i mieszkam od niedawna we Wroc┼éawiu. IRA I mam pytanie czy kto┼Ť mo┼╝e poleci─ç jakiego┼Ť chirurga kt├│ry wykonuje ten zabieg w szpitalu przy Banacha w Warszawie? biore 2 opakowanie syndi-35, to odpowiednik diane-35. Serdecznie dzi─Ökuj─Ö za okazan─ů pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://wielerinfo.forum-xl.nl/viewtopic.php?f=4&t=9452]??? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz nie wiem czy to z┼éosliwo┼Ť─ç losu czy co ?!
www.jobs.ie
[link widoczny dla zalogowanych]

Co za brak kultury w tej Polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
23 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Mix)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwszy dzień urlopu czas wyprostować psychikę pozdrowienia dla wszystkich no prawie wszystkich oprócz góry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co prawda lekarz nie jest w stanie wyrokowa─ç, jak potoczy si─Ö dalej Twoja ci─ů┼╝a, ale m├│g┼éby to milej powiedzie─ç. [link widoczny dla zalogowanych] mam troche zakwas├│w na brzucu i na plecach no ale coz jak tak dlugo sie nie cwiczylo to mam za swoje.
julka gdzie zgubi┼éa┼Ť romka nie no nie┼╝lleee. haha cio...ty W ko┼äcu po prostu przesta┼éam go lubi─ç. Doprowadzaj─ů mnie tym do sza┼éu i albo si─Ö na nich wydzieram ┼╝e ma by─ç spok├│j i maj─ů grzecznie czeka─ç a┼╝ im podam, albo nie reaguj─Ö. az do wrzesnia, przeciez mieli przed memorial day przeglosowac... After 20 weeks on meal replacement drinks and snacks, he has knocked 16in off his 50in waistline and gone down two shoe sizes. [link widoczny dla zalogowanych]
z obecnmy partnerem coz... chodzi o marcina kolodynskeigo? kolo 20 - mrozona kawa Chesz porozmawia─ç o wszystkim i niczym? do zobaczonka p├│┼║niej papatki Homar Cicha masz racj─Ö, to jeszcze ma┼ée dzieci, a co b─Ödzie jak b─Öd─ů starsze???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przelej 5 z┼é na PIERWSZE znajduj─ůce si─Ö poni┼╝ej konto bankowe tytu┼éem:
czwartek po południu - zabieg prawie bez bólowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Takze przymusowe siedzenie w domu, moze uda mi sie zrobic troche swiatecznych porzadkow?
[link widoczny dla zalogowanych]
to np 50 pierwszych randek Z g├│ry dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chc─Ö przedobrzy─ç,a laikom cz─Östo to si─Ö zdarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
juz bardzo ladnie mowi po polsku!
[link widoczny dla zalogowanych]

pewmie przezywasz komunie syna ,oby wam tylko pogoda dopisala i go┼Ťcie [link widoczny dla zalogowanych] Przestrzegam przed snobizmem, tandetnym wykonaniem.
gwarancja z polskim menu oczywiscie. dzi─Öki Cze┼Ť─ç . to dobre dla ludzi znerwicowanych, a bezsenno┼Ť─ç to nie nerwica to choroba i to z powa┼╝nym dyskomfortem( nazywajac rzecz bardzo ogl─Ödnie) nie wiesz o czym m├│wimy je┼╝eli polecasz melis─Ö Ale dzieki za szczere checi tylko, ┼╝e czytanie o chorobie akurat wp┼éywa na mnie destrukcyjnie, kiedy┼Ť chcia┼éam ─çpa─ç, a by┼éo to po lekturze my, dzieci z dworca zoo [link widoczny dla zalogowanych]
no pomijaj─ůc mo┼╝e kolesi, kt├│rzy gol─ů swoje jak┼╝e napakowane cia┼éa... Nola- znieczulenie ZEWN─äTRZoponowe to faktycznie zastrzyk, ale nie zwyk┼é─ů ig┼é- polecam animacj─Ö: wiem co m├│wie, pisze bo krew mnie zalewa, jak ktos komus radzi jakies inne inwazyjne, a co gorsza, nieskuteczne metody po prostu ostatniego dnia lekko zje┼Ť─ç, jakies owoce czy zupa. A czy byla ktoras w tej klinice w Czechach? Nie myslalas o innych? Zacz─Ö┼éo si─Ö od tego, ┼╝e pewnego dnia po obci─Öciu paznokcia u lewej nogi przy du┼╝ym paluchu zacz─Ö┼éo mnie co┼Ť pobolewa─ç...
Wacek to Araneus diadematus czyli jeden z najcz─Ö┼Ťciej spotykanych krzy┼╝ak├│w w Polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz oczywi┼Ťcie mia┼éby z tego 400z┼é, ale m├│g┼é te┼╝ dobrze radzi─ç, w ko┼äcu si─Ö nie zdecydowa┼éam, nad┼╝erka o dziwo znikn─Ö┼éa w czasie trwania ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
kazda noge masuje 15 min co do jedzenia, no mysle, ze jakis sens cwiczenia beda miec nawet jak bedziesz jesc tak samo, spalisz przeciez wiecej kalorii niz zwykle wiec moze efekty nie koniecznie beda spektakularne, ale napewno jakies beda, tak mysle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
miało być:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi┼Ť mimo wynik├│w staram si─Ö ju┼╝ nie panikowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] na twarzy
Pewnie, ze z wag─ů 100 kg zycie skraca sie bardzo znacznie, ale to nie powod by wystawiac je na niebezpieczenstwo bior─ůc M. Ponawiam pytania do os├│b, kt├│re ─çwicz─ů ju┼╝ d┼éu┼╝ej (co najmniej miesi─ůc) na orbitreku: best_bra Ty te┼╝ kr─Öci┼éa by┼Ť nosem jak by┼Ť mia┼éa kupi─ç kolejna rzecz kt├│ra by na Ciebie nie pasowa┼éa do tego wydaj─ůc tyle kasy (nie nale┼╝─Ö do os├│b kupuj─ůcych staniki na rynku po 10 z┼é)... Jutro zarzuc─Ö jaki┼Ť sok pomidorowy tak jak m├│wisz, ┼╝eby kubki smakowe nie zapomnia┼éy co to jest smak pozdrawiam Ja jestem w Kanadzie od roku, nawet mi si─Ö tutaj podoba, mieszkam z ch┼éopakiem kanadyjczykiem tylko brakuje mi polskich znajomych, kole┼╝anek. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mam pierwsz─ů miesi─ůczk─Ö od ┼éy┼╝eczkowania. pisze szczerze, ja wszystko oplacam, potrzebuje modelki,moje znajome powyjezdzaly i mam problem,wiec licze na WAS!!! Pierwsze dwa by┼éy mi┼ée. Wiem, ┼╝e dziewczyny by┼éy na L4 po kilka miesi─Öcy, ale czu┼éy si─Ö ┼Ťwietnie i uwa┼╝a┼éy, ┼╝e ju┼╝ dawno powinny pracowa─ç. Na kaw─Ö, na rozmow─Ö i tylko na to przynajmniej. Bedziemy laski Super salon, Profesjonalne podej┼Ťcie do klienta, mi┼éa atmosfera, polecam wszystkim!
Wypi┼éam na razie jeden kubek i stwierdzam, ┼╝e nie jest ona taka straszna Tylko jakby mo┼╝na j─ů by┼éo pos┼éodzi─ç
zdecydowanie pierwsza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Makijaz do zdj─Öc musi by─ç mocniejszy.Dlatego najlepszym rozwiazaniem jest zrobiebienie zdjec nie w dniu slubu.To sa dwa r├│zne makijaze
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze ja cos powiem dla tych dr─ů┼╝─ůcych w uci─ůzliwym temacie.Ja nigdy nie stosowa┼éam antykoncepcji,bez kalendarzyka i jako┼Ť da┼éam rad─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Czw 15:04, 10 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona G│ˇwna » Imprezy harcerskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin